Projectmanager, cpProfessionWithFuture

Zin om als Project Manager te starten? Als Project Manager ben je mee met de nieuwste trends en evoluties binnen de sector. Je zorgt voor een vlotte aanpassing door middel van projecten die vaak beperkt zijn in tijd en budget. Met deze thuisstudie ontdek je hoe je jouw team aanstuurt en tegelijk een optimaal rendement behaalt!

Je maakt kennis met de structuur van kleinere en grotere organisaties en ontdekt het belang van de bedrijfsstrategie. Verder leer je op een duidelijke en constructieve manier communiceren. Je maakt kennis met het begrip consumentengedrag en leert inspelen op verwachtingen van klanten. Je werkt een volledig project uit van de behoefteanalyse tot de uiteindelijke evaluatie.

Klaar om aan de slag te gaan? Schrijf je nu in!

Good project managers deliver results, but great project managers deliver possibilities.

Kareem Abdul-Jabbar
cpWouldYou
  • kleine en grote projecten in goede banen leiden, van start tot finish
  • actief aan de slag met jouw organisatorisch en leidinggevend talent
  • met een beperkt budget een robuust rendement genereren
  • doorgroeien binnen je bedrijf of promotie maken naar een managementfunctie
  • studeren waar en wanneer je maar wil, op je eigen tempo en op je eigen manier
Projectmanager
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €379€284.25
cpProgram Projectmanager
Project management school
cpCourseContent
  • Inleiding
  • Wat is projectmanagement?
  • Werken als projectmanager
  • Organisaties
  • De menselijke factor
  • Doelgroepen bij projectmanagement
  • Soorten projecten
  • De verschillende fasen van een project
  • Voorwaarden voor een succesvol project
  • Communicatie bij projecten
  • Budget- en kostencontrole
  • Tijdsmanagement
  • Case: Productontwikkeling
Project management afstandsonderwijs
cpSkillsAndSkills
  • Verschillende soorten projecten professioneel opzetten en deze begeleiden van A tot Z
  • Afgeronde projecten evalueren én de resultaten gebruiken voor volgende projecten
  • De communicatie bij projecten efficiënt verzorgen
  • Een budgetplan opstellen én opvolgen
Project management diploma
cpFutureOpportunities
  • Projectmanager
cpTeachers Projectmanager

cpPracticalInfo

Je gaat direct aan de slag na je inschrijving! De digitale cursus staat binnen de minuut op jouw profielpagina. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en deze ontvang je snel thuis. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Je krijgt een jaar lang begeleiding van een gepassioneerd topdocent via een online platform. Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor je opleiding Projectmanager maar 379.00 euro. Hiervoor krijg je het geïllustreerde cursusboek, de professionele begeleiding van je docent gedurende één jaar, toegang tot het online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen! Alles voor een ideale start!

Projectmanager
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €379€284.25

cpStartNewCarreer Projectmanager. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Projectmanager

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

takeCourseAsPart

cpAllroundModalIntroText

cpAllroundHomeModalBody

cpExemptionDiscount
cpAllroundUSP1
cpAllroundUSP2
cpAllroundUSP3
Businessmanager - Allround

• Diploma
  • cpHomeCourseType
  • €1691.50 insteadOfAbbr €1990
cpMoreInfoButton

cpProgram Businessmanager - Allround

Goede business managers laten bedrijven groeien. Ze herkennen continu belangrijke kansen en pushen het bedrijf naar meer winst. Daarom genieten ze vaak van talrijke exclusieve voordelen zoals dikke bonussen, veel verantwoordelijkheid en vooral vrijheid.

Een bekwaam business manager heeft echter grondig inzicht nodig in de manier waarop bedrijven opereren. Deze kennis verwerf je allemaal in de thuiscursus Business Management. Je leert alle knepen van het vak om als professioneel business manager pur sang aan de slag te gaan!

Na het voltooien van deze opleiding heb je dan ook talrijke toekomstmogelijkheden. Zo kan je terecht in de financiële sector, maar ben je ook gekwalificeerd om aan de slag te gaan bij KMO's, multinationals en NGO's. Uiteraard vormt deze opleiding ook dé perfecte voorbereiding om te starten als zelfstandig ondernemer!

savingsOnAllround

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

Lemmens

De cursus stond vol met uit de praktijk gegrepen studiecases. Zo kan je je echt tot in de puntjes voorbereiden op de job.

Dreessen

Dankzij deze opleiding kan ik onze projectkosten beter beheren. Nu zorg ik ervoor dat elke investering echt optimaal rendeert.

cpT3Name

cpT3Testimonial