Fotograaf, cpProfessionWithFuture

Voor zowat elke fotograaf is Adobe Lightroom een must. Het is dan ook een programma met ontzettend veel mogelijkheden. Je kan de software het best omschrijven als een fotodatabank, gecombineerd met een bewerkingsprogramma. Met Lightroom bewerk je je foto´s digitaal en sla je ze gestructureerd op in een databank. En dat zonder het minste kwaliteitsverlies!

Het handige hieraan is dat je meteen categorieën en tags aanbrengt in een wirwar van duizenden foto´s. Je brengt broodnodige structuur aan in je werk. Je bewaart je foto´s overzichtelijk per thema. Je vindt ze achteraf dus snel terug. Een echte noodzaak voor iedere fotograaf die het leven, als echte professional, door een fotolens bekijkt.

Photography is the story I fail to put into words.

Destin Sparks
cpWouldYou
  • professioneel leren werken met Lightroom
  • alle tools en mogelijkheden van dit superhandige computerprogramma ontdekken
  • de foto´s in jouw enorme collectie efficiënt bekijken, beheren en bewerken
  • de kwaliteit van jouw foto´s in een handomdraai naar een hoger niveau tillen
Lightroom
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • 5 cpCourseTypeDurationLessonVirtual cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €249

cpVirtualClasses
cpVirtualWhatItMeansOne
cpVirtualWhatItMeansTwo

cpVirtualWhatItMeansText
cpProgram Lightroom
Lightroom avondschool
cpCourseContent
  • Wat zijn de belangrijkste functionaliteiten en instellingen van Lightroom?
  • Welke bewerkingen kan je uitvoeren met Lightroom?
  • Leer foto´s importeren in een catalogus
  • Hoe pas je de belichting op een correcte manier aan?
  • Maak virtuele kopieën van je werk
  • Hoe kan je de juiste kleurtemperatuur toepassen?
  • Wat is leescorrectie en hoe verwijder je chromatische aberratie?
  • Welke shortcuts kan je gebruiken?
Volwassenenonderwijs Lightroom
cpSkillsAndSkills
  • Werken met alle functionaliteiten van Lightroom, zowel qua opslag als bewerking
  • De meest frequente shortcuts binnen het programma kennen om sneller en efficiënter te werken
Lightroom volwassenenonderwijs
cpFutureOpportunities
  • Eindafwerker bij een fotostudio
  • Fotoredacteur bij een magazine
  • Fotobewerker bij grafische dienst
  • ...

cpStartingDatesGroupCourse Lightroom

startdataEmpty

cpPracticalInfo

De opleiding Lightroom bestaat uit 5 lessen. Elke les duurt 3 uur. Je hebt elke week op dezelfde dag les. De eerste les behandelt de verschillende tools van Lightroom. Daarna leer je echt met die tools werken. Ten slotte ontdek je ook de shortcuts die jouw werk vergemakkelijken en versnellen. In het overzicht met de startdata van de opleiding Lightroom vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

cpFinancialInfo

Het inschrijvingsgeld voor de opleiding bedraagt slechts 249.00 euro. Dit bedrag omvat een allesomvattend lesboek, de professionele begeleiding van een ervaren fotograaf, het gebruik van de lokalen en het examen. Je hebt dus meteen alles binnen handbereik om van je opleiding een succes te maken!

Lightroom
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €249

cpStartNewCarreer Lightroom. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Lightroom

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpVirtualUSP1
cpVirtualUSP2
cpVirtualUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

THOMAS

Buitengewoon goed!

Thomas

Prima docent. Kent de materie door en door, begrijpt de vragen van de studenten en antwoordt to-the-point.

cpT3Name

cpT3Testimonial