Schilder van keramiek, cpProfessionWithFuture

Op zoek naar een creatieve en inspirerende hobby? Dan is onze workshop Keramiek Schilderen zonder twijfel de ideale keuze voor jou! Tijdens deze les leer je hoe je creatief aan de slag gaat met verf om de meest prachtige schilderwerkjes te maken. En dat op verschillende soorten keramiek! Van creatieve en sierlijke aardewerkjes, vazen, koffiepotjes tot een heel servies. Alles is mogelijk! En dat voor in je eigen huis of om uit te delen als origineel en waardevol cadeau. Onder begeleiding van een ervaren docent, die je de beste tips en tricks verklapt, krijg je alle technieken in de vingers. Zo ga jij steeds voor een prachtig en uniek resultaat!

Art enables us to find ourselves and lose ourselves at the same time.

Thomas Merton
cpWouldYou
  • je servies opfleuren met creatieve schilderdecoratie
  • originele en persoonlijke cadeaus schenken
  • de beste schildertechnieken voor keramiek in de vingers krijgen
  • creatieve ideeën opdoen via je fijne medecursisten
Keramiek schilderen
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • 1 cpCourseTypeDurationLessonVirtual cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €76

cpVirtualClasses
cpVirtualWhatItMeansOne
cpVirtualWhatItMeansTwo

cpVirtualWhatItMeansText
cpProgram Keramiek schilderen
Keramiek schilderen (hobby) avondschool
cpCourseContent
  • Schilderen op ongeglazuurd aardewerk
  • Leuke voorbeeldillustraties ontdekken en gebruiken
  • Creatieve versieringen en decoraties om je werkjes mee te versieren
  • Ontwerp met potlood aanbrengen
  • De juiste penselen en verf selecteren
  • Texturen benadrukken voor mooie schaduweffecten
  • Kleine foutjes handig wegwerken
  • Drybrushen met borsteltjes voor een mooie eindafwerking
Volwassenenonderwijs Keramiek schilderen (hobby)
cpSkillsAndSkills

Tijdens deze workshop ga je zelf meteen aan de slag en leer je hoe je keramiek prachtig beschildert. Deze werkjes neem je nadien ook gewoon mee naar huis! Thuis ga je dan verder aan de slag met jouw nieuwe vaardigheden om tal van keramieken werkjes te beschilderen! Zo maak jij originele kunstwerkjes die je als decoratie kan gebruiken! Of geef ze cadeau aan je vrienden en familie. Een persoonlijk en leuk geschenk waar iedereen tevreden mee zal zijn!

Keramiek schilderen (hobby) volwassenenonderwijs
cpFutureOpportunities

Alle workshops die je via de Hobbyschool volgt, zijn bedoeld voor je eigen plezier en persoonlijke ontwikkeling. Maar dat sluit niet uit dat je al deze vaardigheden ook in je carrière kan gebruiken! Werk je als vrijwilliger tijdens creatieve namiddagen, workshops of sessies? Dan ben jij weer helemaal mee met de nieuwste informatie en kennis over tal van leuke activiteiten die jij in groep kan uitvoeren. Of biedt jouw unieke werkjes te koop aan op hobbybeurzen, -marktjes of -websites. Zo verdien jij een zakcentje bij met jouw creatieve bezigheden.

cpStartingDatesGroupCourse Keramiek schilderen

startdataEmpty

cpPracticalInfo

De workshop ‘Keramiek schilderen’ duurt 4 uur. Tijdens deze opleiding ontdek je op een praktijkgerichte manier alle kennis en vaardigheden voor een uitgebreide introductie tot dit fantastische interesseveld. Zo ga jij thuis gewoon verder aan de slag! De ideale manier om jouw vrije tijd extra waardevol te besteden! In het overzicht met de startdata vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

cpFinancialInfo

Het inschrijvingsgeld voor deze workshop bedraagt slechts 76.00 euro. Dit bedrag omvat het geïllustreerde lesmateriaal, de professionele begeleiding van een ervaren docent, het gebruik van de lokalen en het attest dat je nadien ontvangt.

Keramiek schilderen
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €76

cpStartNewCarreer Keramiek schilderen. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Keramiek schilderen

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpVirtualUSP1