courseTeachers

Immocoach Allround

ccpWouldYou
  • alles in huis halen om aan de slag te gaan als professioneel immocoach
  • huur- en verkoopscontracten opstellen alsof het niets is
  • klanten professioneel begeleiden in hun zoektocht naar een droomwoning
  • weten hoe je geslaagde marketingcampagnes voor vastgoed lanceert
  • een nieuwe carrière starten in de boomende immosector
Immocoach avondschool
Immocoach, inbetweenCoursePage.aProfession

Heb je een piekfijn oog voor immobiliën en wil je jezelf ontplooien tot een echte vastgoedkenner? Dan is de opleiding immocoach echt iets voor jou! De cursus bezorgt je een brede waaier van vastgoedkennis die je na je opleiding kan omzetten in de praktijk. Als vastgoedexpert zoek je de perfecte stek voor je klanten en begeleidt je hen doorheen de verschillende fases van de aankoop/huur.

Als immocoach ben je van alle markten thuis; van huisdecoratie tot marketingplannen, jij hebt het allemaal in je! De veelzijdigheid van deze opleiding wordt gereflecteerd in de modules die je doorloopt. Naast inzichtelijke, administratieve vraagstukken in de eerste module, kan je je creativiteit de vrije loop laten tijdens de module vastgoedstyling. Ook is er plaats voor algemenere kennis zoals marketing en accountmanagement. Eén ding is zeker: vastgoed kent geen geheimen meer voor je.

programLabel Immocoach Allround
Immocoach avondschool

inbetweenCoursePage.courseContent

inbetweenCoursePage.whatAreYouStudying

• Je stelt huur- en verkoopcontracten op van A tot Z én verwerkt ze alsof het je tweede natuur is.
  • Je overtuigt klanten in een handomdraai en sluit deal na deal.
  • Homestaging en vastgoedstyling? Jij zet de sterke punten van een woning in de verf.
  • Jij kent alle juridische en financiële aspecten van de vastgoedmarkt.
inbetweenCoursePage.testimonials
Jef V.A.

inbetweenCoursePage.studentChoseGroup

Leuke cursus! Zeer fijne docent.

Wendi L

inbetweenCoursePage.studentChoseHome

Zeer aangename cursus om te lezen en te studeren. Het wekt de zin op om nog onderdelen te proberen. Heel goede ervaring.

Martine C.

inbetweenCoursePage.studentChoseGroup

De docent is zeer vriendelijk en heeft zin voor humor. De lessen zijn boeiend, er is veel interactie met de studenten en alle vragen worden duidelijk beantwoord.

inbetweenCoursePage.startdataLabel Immocoach Allround
studyMethodFilterlocationFilterlessonDayfirstLessonlastLessonallLessons
-15 %
inbetweenCoursePage.startdata.groep Brugge Monday 15-04-2024 27-01-2025 18:30 - 21:30